7 τροφές για να απαλλαγείτε από τους πόν

7 τροφές για να απαλλαγείτε από τους πόνους στις αρθρώσεις


Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους κάποιους μπορεί να εμφανίσει πόνους στις αρθρώσεις. Η αρθρίτιδα είναι αρκετά συνηθισμένοι και επηρρεάζει διάφορα μέρη του σώματος, όπως τα χέρια, τα πόδια, τα γόνατα, τους ώμους, ακόμη και τον λαιμό.

Η πιο συνηθισμένη θεραπεία είναι συνταγογραφημένα φάρμακα ή παυσίπονα που δρουν κατά των φλεγμωνών. Υπάρχουν όμως και κάποιατρόφιμα που μπορείτε να βάλετε στη διατροφή σας για να ανακουφιστείτε από τους πόνους των αρθρώσεων.

  • Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι περιέχει ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται επιγαλλοκατεχίνη, το οποίο δεν βρίσκεται στο μαύρο τσάι. Αυτό βοηθά να σταματήσει η παραγωγή αρκετών φλεγμονωδών χημικών ουσιών που βρίσκονται στο σώμα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που μπορούν να προκαλέσουν αρθρίτιδα.
  • Ελαιόλαδο: Το ελαιόλαδο μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο να απαλλαγούμε από τον πόνο στις αρθρώσεις, αλλά είναι επίσης βοηθά τον εγκέφαλο και την καρδιά μας. Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και ελαϊκό οξύ.
  • Ψάρια: Τα ψάρια είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά, τα οποία μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονής στο σώμα. Ο σολομός είναι μια μεγάλη πηγή ωμέγα 3 λιπαρών, αλλά και αρκετά άλλα ψάρια. Όταν τρώμε ψάρια είναι σημαντικό να λαμβάνουμε υπόψη τα επίπεδα του υδραργύρου που περιέχουν και να περιορίσουμε τις μερίδες μας σε μία ή δύο φορές την εβδομάδα.
  • Σόγια: Εάν δεν είστε φαν των ψαριών, αλλά εξακολουθείτε να θέλετε τα οφέλη των ωμέγα-3 λιπαρά οξέων, δοκιμάστε να προσθέσετε σόγια στη διατροφή σας. Τόσο το tofu όσο και το και edamame είναι πηγές «καλών» λιπαρών και επιπλέον η σόγια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και χαμηλή σε λιπαρά.
  • Πιπεριές: Οι πιπεριές είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες και χαμηλής περιεκτικότητας σε άμυλο. Μπορείτε να καταναλώνετε οποιοδήποτε τύπο πιπεριάς, αλλά οι καuτερές έχουν καψαϊκίνη – μια χημική ουσία που χρησιμοποιείται συχνά σε κρέμες τοπικής επάλειψης για τη μείωση της φλεγμονής και του πόνου στις αρθρώσεις.
  • Μπρόκολο: Πλούσιο σε βιταμίνη C και βιταμίνη Κ, το μπρόκολο έχει επίσης σουλφοραφάνη. Αυτή η ένωση έχει βρεθεί ότι βοηθάει στη βραδεία εξέλιξη της οστεοαρθρίτιδας. Επιπλέον, το μπρόκολο είναι γεμάτο ασβέστιο, το οποίο βοηθά στην ενίσχυση των οστών.
  • Φασόλια: Μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών, τα φασόλια πρέπει να προστεθούν οπωσδήποτε στην καθημερινή διατροφή σας, καθώς θα βελτιώσουν τη συνολική υγεία των μυών σας. Ισχυρότεροι μύες σημαίνει χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνιση πόνου στις αρθρώσεις και θα προστατεύσετε τις αρθρώσεις σας από τραυματισμούς.

 


Πηγή


Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα like στη σελίδα μας

Περί ευθύνης:
Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του «realbomb.gr». Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη.
Tο realbomb.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!

Εδώ σχολιάζεις εσύ

Σχόλια